ایمپلنت و روکش دندان

fateme عضو سایت asked 6 سال ago
سلام آقای دکتر، بنده به مطب یک دندانپزشک مراجعه کرده و ایشان اعلام کردند که تعداد محدودی از دندان هایم نیاز به کشیدن دارد و با کمترین میزان ایمپلنت ،  روکش دندان کار میشود. آیا این روش مشکلی در آینده ایجاد نمیکند؟

1 Answers
دکتر امید امیربنده عضو سایت answered 6 سال ago
✅در پاسخ به این دوست عزیز بهتر است از یک مثال ساده و کاربردی استفاده کنیم. در شرایطی ممکن است یک مدل خاص اتومبیل قابلیت کار روی سه لاستیک خود را هم داشته باشد، اما سوال این است که آیا این خودرو میتواند با سه چرخ خود در همه موقعیت های پیش رو موفق باشد و عملکرد مناسبی داشته باشد؟!

♦️#ایمپلنت_دندانی مملو از قوانین و استاندارد های مختص خود میباشد که رعایت آن ها نه تنها الزامی بوده، بلکه موفقیت بیشتر درمان را در پی خواهد داشت

♦️ ایمپلنت زمانی میتواند برای بیمار مفید باشد که از لحظه مراجعه بیمار، طراحی و درمان آن بر اساس مطالعات و منابع معتبر علمی صورت بگیرد و به این شکل این اطمینان به بیمار داده شود که درمانی موفق و دائمی را تجربه کرده است.

♦️درمان ایمپلنت مانند یک درمان ترمیمی یک سطحی دندان نیست ویک درمان کاملا مهندسی و با ظرافت مبتنی بر علم است و لازم است قبل از آغاز فرآیند درمان، طراحی های لازم توسط متخصص ایمپلنت به صورت کامل صورت بگیرد.

♦️بنابراین منطقی است که اولویت اول بیمار مراجعه به یک متخصص برای افزایش ضریب موفقیت کاشت ایمپلنت باشد و هزینه درمانی برای او در اولویت بعدی قرار داشته باشد

0/5 (0 نظر)